صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بافق تشکیل می شود | صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد
صفحه اصلی | تماس با ما | ارتباط با ما | خبرخوان
امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳


صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بافق تشکیل می شود فرماندار بافق: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست هماهنگی تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بافق با حضور فرماندار بافق و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در محل دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در یزد برگزار […]

صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بافق تشکیل می شود
فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست هماهنگی تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بافق با حضور فرماندار بافق و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در محل دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در یزد برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه گفت: صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی گامی موثر در جهت جلب مشارکت های محلی در جهت رشد و توسعه بخش کشاورزی می باشند و جای خالی آن در بافق احساس می شود.

محمد زاده رحمانی افزود: تاسیس و راه اندازی این صندوق ها یکی از فعالیت های زیربنایی کشاورزی برای رونق و افزایش سرمایه گذاری در این بخش است.

وی ادامه داد: صندوق توسعه بخش کشاورزی گامی بلند برای رفع برخی مشکلات کشاورزان است و مجموعه شهرستان بافق نیز آماده هرگونه همکاری در این بخش می باشد.

سپس حسینی نسب مدیر صندوق استان به تشریح عملکرد این صندوق و مزایای آن از جمله اعطای وام قرض الحسنه به تشکل ها و بهره برداران بخش کشاورزی اشاره و از پیگیری ها و توجه زاده رحمانی فرماندار بافق به حوزه کشاورزی تشکر کرد.


  


پاسخ دهید