بررسی مسائل صندوق با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی | صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد
صفحه اصلی | تماس با ما | ارتباط با ما | خبرخوان
امروز جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳


مسائل صندوق با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۹۶/۰۷/۲۰ در دفتر حوزه انتخابیه نماینده محترم (شهرستان تفت) مورد بررسی قرار گرفت. خلاصه مذاکرات و پیشنهادات : سید علی‌اکبر حسینی نسب (مدیرعامل): – ضمن تشکر از عنایت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، وضعیت تشکل‌های شهرستان میبد […]

مسائل صندوق با حضور نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۹۶/۰۷/۲۰ در دفتر حوزه انتخابیه نماینده محترم (شهرستان تفت) مورد بررسی قرار گرفت.
خلاصه مذاکرات و پیشنهادات :
سید علی‌اکبر حسینی نسب (مدیرعامل):
– ضمن تشکر از عنایت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، وضعیت تشکل‌های شهرستان میبد و تفت (حوزه‌های مورد انتخاب نماینده محترم) پرداخته و تأکید نمودند بایستی تشکل دامداران میبد تقویت و فعال گردد.
– در ادامه گزارش فعالیت‌های صندوق استان از بدو افتتاح ارائه گردید.
سید جمال سجادی پور (رئیس هیئت‌مدیره):
– ضمن تشکر از وقتی‌که نماینده محترم مجلس شورای اسلامی برای صندوق استان قراردادند ابتدا اعضاء هیئت‌مدیره صندوق را معرفی و آخرین وضعیت صندوق شامل سرمایه ، تعداد تشکل‌های عضو و فعالیت‌های شاخص و اثربخش صندوق ارائه گردید.
امیر ثقفی (نایب‌رئیس هیئت‌مدیره):
– ضمن تشکر از آقای دکتر دهقانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، چهار مطلب عنوان نمودند:
۱- میزان شیر تولیدی استان قریب به ۷۰۰ تن (روزانه) می‌باشد که قسمت قابل‌توجه آن به خارج استان صادر می‌شود.
۲- از تعدادی از تعاونی‌ها علیرغم معافیت مالیاتی پیش‌بینی‌شده در قانون تعاونی‌ها،مالیات دریافت می‌گردد.
۳- برای برق ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر که قبلاً با نرخ کشاورزی محاسبه می‌شده است، اخیراً با نرخ خدمات و تجاری محاسبه می‌گردد.
۴- مقداری جو مانده در انبار شرکت پشتیبانی امور دام که در شرف خراب شدن بوده خریداری و از ضرر و زیان دولت جلوگیری شده است، لکن پرداخت قسمتی از وجه آن با تأخیر ۲ تا ۳ ماهه پرداخت‌شده و شرکت مذکور ادعای جریمه تأخیر می‌نماید.
محمدعلی رضایی (بازرس صندوق):
– ضمن تشکر عنوان داشتند دامداری‌ها دارای مشکلات زیادی هستند و شایسته است مشکلات مربوطه تا رفع آن‌ها پیگیری شود.
دکتر دهقانی (نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ):
– ضمن تقدیر و تشکر از ارائه و بیان مشکلات قول پیگیری آن‌ها را دادند و قول تشکیل جلسه با مدیرکل مالیاتی استان را برای حل مشکلات مالیاتی دادند.


  


پاسخ دهید